Reklamace
S nákupy na Mystyleco si můžete být jisti, že obdržíte 100% originální výrobek, který má všechna firemní loga. Na každý výrobek se vztahuje 2-letá záruka. Tato záruka se vztahuje na celý sortiment obchodu, včetně zboží ve slevě.
Potřebujete zboží reklamovat? Není to těžké! V několika krocích vám ukážeme, jak to udělat rychle a efektivně.
Rádi bychom zohlednili všechny reklamace, bohužel v některých případech to není možné Je nutné aby zboží vykazovalo skutečné vady vzniklé vinou výrobce. Proto vyhodnoťte stav zboží a ujistěte se, že výsledné vady nevyplývají z nesprávného používání nebo údržby.
Nezapomeňte, že reklamace se nevztahuje na tyto důvody:
- 1. přirozené opotřebení zboží
- 2. mechanická poškození
- 3. opotřebení vzniklé výběrem nevhodné obuvi
- 4. samostatné opravy
- 5. použití obuvi v podmínkách nevhodných pro její účely
- 6. nedodržení pokynů výrobce pro praní
- 7. nedodržení pokynů výrobce pro teplotu žehlení
- 8. nevhodné skladování nebo nesprávná údržba
- 9. vnější faktory - např. deformace a odlepení podešvi po sušení obuvi u radiátorů
- 10. mechanické praní obuvi
- 11. rozdíly v barvě / struktuře kůže, vyplývající z jejich přírodních vlastností
- 12. barvení ponožek v botách s přírodní barvenou koženou podšívkou
Pokud jste si jisti, že výrobek splňuje podmínky pro reklamaci, stáhněte si reklamační formulář pro oděv nebo obuv, vyplňte jej a vložte do kartonu spolu s reklamovaným zbožím.
Jak zboží reklamovat?
1. Stáhněte příslušný reklamační formulář a vyplňte jej
V případě reklamace oblečení formulář zde.
V případě reklamace obuvi, kabelky či doplňku formulář zde.
2. Zabalte reklamované zboží, přidejte k němu vyplněný reklamační formulář a odešlete na adresu:
Adresa pro vrácení zboží:
Superdry, Roztylská 2321/19, 148 00, Praha 4-Chodov, Praha
Infolinka
+420 272 650 164 nebo +420 731 472 200
E-mail: contact@mystyleco.cz
Velice rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy
od pondělí od pátku: 9:00-17:00
3. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. Prodejce informuje kupujícího o přijetí zboží na reklamaci a lhůtě řešení e-mailem.
Posouzení reklamace
Pokud Vaše reklamace získá status „uznáno“, nabízíme Vám: výměnu zboží, opravu nebo vrácení peněz.
Pokud Vaše reklamace získá status „částečně uznáno“, nabízíme Vám na výrobek slevu.
V případě, že Vaši reklamaci považujeme za neopodstatněnou nebo nemůžeme splnit Vaše očekávání, reklamace získá status “neuznáno” a na tomto základě Vám zboží vrátíme.